Aktualizacja 4.14: Primus, wydajność i więcej

Drodzy gracze,

Dzisiaj z przyjemnością zapowiadamy kilka nowych funkcji, które nadejdą w Aktualizacji 4.14.

Po pierwsze, wprowadzimy do gry nową lokomotywę bonusową, Primusa.

Lokomotywa ta jest zupełnie inna od wszystkich dotychczasowych lokomotyw bonusowych. Jest tak dlatego, że jej wartość automatycznie dostosowuje się do obecnej ery, dzięki czemu zawsze może konkurować z najnowszymi lokomotywami bonusowymi. To oczywiście oznacza, że Primus to relatywnie potężny element każdego taboru kolejowego. Z tego powodu Primus będzie czymś naprawdę wyjątkowym i rzadkim. Normalnie Primusa będzie można zdobyć tylko na loterii i będzie to najrzadsza po Gorączce Złota nagroda, jaką można wygrać dzięki wyjątkowemu szczęściu.

Poza tym Primus będzie dostępny jako wyjątkowy bonus dla wszystkich z Was, którzy dopiero kupią swój pierwszy pakiet Złota w Rail Nation… niezależnie od tego, który pakiet Złota wybierzecie.
Kupowaliście Złoto już wcześniej? Nie szkodzi, także w tej sytuacji będziecie mogli wypróbować Primusa!

Aby wszyscy gracze, którzy chcą przetestować Primusa, mogli to zrobić, uczcimy jego wprowadzenie trzymiesięcznym okresem, w którym każdy gracz dostanie Primusa jako dodatkowy bonus do swojego pierwszego zakupu Złota na rundzie gry. Tutaj też nie ma znaczenia, który pakiet Złota wybierzecie.

Ten stosunkowo długi okres trzech miesięcy został przez nas wybrany tak, aby każdy z Was mógł dołączyć do nowej rundy gry i wypróbować Primusa we wszystkich sześciu erach.

Primus to lokomotywa towarowa i tak, jak inne lokomotywy bonusowe, zostaje do końca rundy gry. Można go posiadać dodatkowo obok innych lokomotyw bonusowych. Dodanie Primusa do loterii nie spowoduje żadnych innych zmian, to znaczy cena losu na loterię pozostanie taka sama, tak samo jak wszystkie inne dostępne nagrody. Zatem macie szanse do zdobycia większego bonusu za Złoto… oczywiście jeśli sprzyja Wam szczęście.

These changes are only available from 25.04.2019!

Aktualizacja 4.14 to nie tylko Primus. Cieszymy się, bo po raz kolejny zwiększyliśmy wydajność gry. Ostatnio skupiliśmy się na liście pociągów. Tym razem skorzystają wszyscy potentaci kolejowi z dużą siecią torów.

Dzięki pewnym zmianom wewnątrz gry udało nam się znacząco zmniejszyć czas ładowania gry u osób, które mają wielką sieć kolejową. Im większa sieć, tym większy ten efekt. Jako przykład podamy najbardziej ekstremalny przypadek, czas ładowania maksymalnie rozwiniętej sieci torów został skrócony z 13 sekund do 0,26 sekundy ― czyli o 98%!

Mamy także małą zmianę dotyczącą wstępnej rejestracji. Do teraz, gdy jeden gracz wstępnie zarejestrował się do jakiegoś miasta, rejestrował przy tym całe swoje stowarzyszenie, chociaż zajmowane było tylko jedno miejsce w tym mieście. To pozwalało kilku dużym stowarzyszeniom wstępnie zarejestrować się w tym samym mieście i ominąć zasadę limitu ludności. Jako, że prowadziło to do głębokich różnic między miastami, nie będzie to już możliwe. Rejestracja pojedynczego gracza bierze teraz pod uwagę całkowitą liczbę powiązanych członków stowarzyszenia, uwzględniając limit ludności. Dzięki temu gra będzie dla wszystkich lepiej zbalansowana.

Poza tymi zmianami będą jeszcze niezliczone inne, drobniejsze, oraz łatki błędów, o których możecie przeczytać na liście zmian na forum.

Liczymy na to, że aktualizacja się Wam spodoba.

Wasz Zespół RN