Plan na lato dla Rail Nation

Drodzy gracze,

Chcielibyśmy zapoznać Was z naszymi planami na dotyczącymi Rail Nation na nadchodzące miesiące. Dla niecierpliwych, tu jest krótkie podsumowanie głównych punktów:

  • 7 lipca rozpoczynają się Letnie Igrzyska Rail Nation – wydarzenie społecznościowe na wszystkich światach gry.
  • Bezpośrednio po nich, 29 i 31 lipca rozpocznie się nowa runda Fast Forward.
  • Krótko po zakończeniu światów gry Fast Forward, 28 sierpnia wystartuje trzecia edycja Masters. W tym samym czasie odbędzie się również turniej The Clash.
  • Nasze prace programistyczne będą skupione na technicznej jakości gry.
  • Oznacza to, że na razie wstrzymane zostaną inne większe projekty, w tym nowy scenariusz „Orient Express”. Na jakiś czas ograniczymy się do pracy nad takimi elementami gry, które są mniej czasochłonne.

Możliwe, że będą jakieś zmiany, jednak było dla nas ważne, dać Wam przegląd już teraz, abyście mogli zaplanować w jakich wydarzeniach chcecie uczestniczyć. Szczegółowe informacje i końcowe ustalenia dotyczące każdego z wydarzeń zostaną podane w przyszłych wpisach na blogu.

Letnie Igrzyska Rail Nation

Ponieważ ostatecznie wydarzenie sportowe w Tokio zostało przełożone na przyszły rok, wprowadzamy własną jego interpretację na wszystkich światach gier – oczywiście z dyscyplinami dostosowanymi do Rail Nation. Więcej informacji na ten temat ujawnimy na tym blogu 6 lipca.

Fast Forward 3

W związku z niesamowitą popularnością dwóch ostatnich rund poszukiwaliśmy odpowiedniego terminu, aby tego lata zaoferować Wam trzecią rundę zabawy w zawrotnym tempie ze scenariuszem Fast Forward. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na 29 i 31 lipca. Więcej szczegółów zostanie opublikowane na blogu.

Masters 3 i Clash!

Największy turniej roku wkracza również w trzecią rundę zaraz po zakończeniu Fast Forward. W tym roku ponownie zaoferujemy świat Rising Star dla mniej doświadczonych graczy, a także światy gry Allstar (w tym rundę kwalifikacyjną) dla starych wyjadaczy. Tak samo jak w zeszłym roku, Clash! odbędzie się w tym samym czasie co turniej alternatywny.

Jakość techniczna i zawartość gry

Dużo ważniejszą sprawą od tych wydarzeń jest jakość techniczna gry. Niektóre z tych ulepszeń zostały już zaimplementowane w między czasie. Przykładowo, na początku tego roku regularnie mieliśmy problemy z równoważeniem obciążenia na serwerach gry, co rozwiązaliśmy kilka miesięcy temu. Nowy sklep to także jedna z nowych zmian technicznych, które wprowadziliśmy. W tym przypadku, przestarzała technologia często powodowała problemy i ograniczała nas w rozwoju. Ten rozdział został już zamknięty. Co więcej, powiększyliśmy nasz zespół programistów i utworzyliśmy nowe stanowisko Dyrektora Technicznego, który pomoże nam zorganizować rozwój techniczny gry.

Prace programistyczne koncentrują się obecnie na dużej aktualizacji HTML5, która naprawia szereg błędów i uprości rozwój w przyszłości.
Techniczna jakość gry stanowi podstawę wszystkiego, co robimy w Rail Nation. To dlatego wstrzymaliśmy na razie duże projekty, takie jak Orient Express, aby skoncentrować się na tym, co najważniejsze w tej chwili: na jakości gry. Ale rozumiemy również, że wielu graczy chce większej różnorodności. Dlatego nie zaniedbamy tego aspektu i będziemy nadal oferować wydarzenia. Z jednej strony oznacza to popularne wydarzenia, takie jak Masters, Fast Forward i Origin Journey. Z drugiej strony pojawiają się nowe pomysły, które dzięki drobnym korektom w okolicznościowych światach gry, znacząco zmienią rozgrywkę. Powiemy o tym więcej w przyszłości.

Do kolejnego wpisu na tym blogu,

Wasz Zespół Rail Nation