Rozkład jazdy Rail Nation: nasze plany na rok 2019

Drodzy gracze,

Witajcie w pierwszej części naszego „Rozkładu jazdy Rail Nation 2019”. W tym i nadchodzących postach na blogu chcemy opisać Wam różne ważne sprawy, które zaplanowaliśmy na 2019 rok.

W 2020 zakończy się pewna era, jako że Flash Player nie będzie już dostępny. Z tego powodu pierwszym tematem, który chcemy omówić jest wersja Rail Nation HTML5.
Nie będzie to całkowite tworzenie gry na nowo, raczej przeniesienie obecnego klienta gry na nową technologię, dzięki czemu po wyłączeniu Flasha w 2020 r. Rail Nation nadal pozostanie dostępne w zwykłych przeglądarkach. Przeniesienie to oznacza w praktyce przepisanie gry w nowym kodzie.
Ta przyszłościowa wersja Rail Nation jest już od jakiegoś czasu w produkcji i planujemy jej wydanie w drugiej połowie 2019 roku.

 

Poza tą bardzo ważną zmianą technologii Rail Nation, chcemy też omówić zmiany, które nadejdą szybciej, a konkretnie aktualizację 4.13.
Poza zwykłymi elementami aktualizacji skupia się ona na usprawnieniach w trzech obszarach, które chcemy opisać dokładniej:

  1. Przerobione okno stowarzyszenia

Stowarzyszenia to kluczowy składnik gry dla większości graczy. Z tego powodu przerobiliśmy cały ekran stowarzyszenia. Będzie on dostępny od aktualizacji 4.13 na nowych rundach gry i w praktyce upraszcza zmienianie stowarzyszenia. Na przykład pozwoli to nowym graczom łatwo zmienić stowarzyszenie na nowe, które będzie ich prawdziwym domem, jeśli pierwsze wybrali praktycznie losowo w czasie samouczka.

  • Okno stowarzyszenia będzie wyśrodkowane, a nie wyświetlone tylko z boku.
  • Będzie można złożyć kandydaturę do nowego stowarzyszenia nie wychodząc z obecnego. Po przyjęciu kandydatury gracz automatycznie wyjdzie ze starego stowarzyszenia (tylko na nowych rundach gry).
  • Po przyjęciu gracza do stowarzyszenia jego zgłoszenia do innych stowarzyszeń zostaną usunięte.
  • Wszystkie funkcje stowarzyszenia będą dostępne w jednym oknie.
  • Prezesowi stowarzyszenia łatwiej będzie wyszukać nowych członków.
  • Będzie można także automatycznie akceptować nowe kandydatury, o ile w stowarzyszeniu jest miejsce (tylko na nowych rundach gry).

 

  1. Zbalansowanie

Aktualizacja 4.13 przyniesie też pewne zmiany do zbalansowania gry, oparte na Waszych komentarzach, ankietach oraz danych zebranych bezpośrednio w grze.

  • Prestiż za skracanie czasu oczekiwania o połowę zostanie zmniejszony (tylko na nowych rundach gry).
  • Prestiż za inwestycje zostanie zmniejszony (tylko na nowych rundach gry).
  • Steam over Europe: punktacja za atrakcje zostanie zmniejszona z 2000 do 1500 punktów (tylko na nowych rundach gry).
  • Zbieranie łowców pociągów będzie mniej frustrujące!
    • Łowcy pociągów będą się pojawiać co 60 minut, a nie co 30.
    • Nagrody zostaną odpowiednio powiększone.
    • Petr i znajomi nie będą już tak nieśmiali! Rzadko spotykani łowcy pociągów będą się pojawiać częściej.
    • „Ochrona przed niefartem”: niezdobyty łowca pociągów pojawi się nie później niż po 20 zebranych łowcach. +

 

  1. Ulepszenia wydajności

Na koniec zostawiliśmy najlepsze, naprawdę cieszymy się z tego ogłoszenia: aktualizacja 4.13 przyniesie pewne zmiany, które dramatycznie poprawią wydajność gry dla wielu graczy! Większość naszych aktualizacji zawiera zmiany, które poprawiają wydajność. Nie wszystkie z tych zmian są łatwo zauważalne dla graczy, ponieważ dotyczą tylko określonych grup graczy, są niewielkimi zmianami albo mają miejsce w tle.
Tym razem jest inaczej, jako że usprawnienia dotyczą głównych funkcji gry, przez co będą bardzo widoczne!

Listy pociągów i wagonów zostały zoptymalizowane i będą działały płynniej, a przy tym mniej obciążając pamięć Twojego urządzenia. Lista wagonów pojawi się także w nowym interfejsie. Możecie zobaczyć różnicę wydajności na poniższych filmikach:

Stara wersja

Nowa wersja

Aktualizacja 4.13 jest obecnie zaplanowana na kwiecień.

 

To dopiero pierwsza część „Rozkładu jazdy Rail Nation 2019”. W nadchodzących dniach i tygodniach poznacie nasze dalsze plany.

Do zobaczenia,

Wasz Zespół RN!