Rail Nation gear store już otwarty!

Drodzy gracze,

 

Kup oficjalne pamiątki Rail Nation TERAZ!

 

Zajedź pełną parą do naszego gear store i przejrzyj naszą szeroką gamę towarów i produktów premium. Poznaj nasze ponadczasowe i elegancko zaprojektowane T-shirty, które z pewnością pasują na (prawie) każdą okazję, zapewniają doskonały komfort i są wyprodukowane z ekologicznych materiałów. Wymuskana podkładka pod mysz i notatnik są w zasięgu jednego kliknięcia, zapewniając precyzję i wygodne robienie notatek, zwłaszcza gdy zaczyna się rozgrywka finałowa. Przecież gdzieś trzeba wykonać obliczenia!

 

Z dumą pokaż swoje osiągnięcia i noś nasze kolekcjonerskie przypinki, idealne na przyszłe podróże koleją i nie tylko. Kaczolejarzy zapraszamy po naszą niezwykła kaczuszkę nawiązującą to klimatu Rail Nation, która tylko czeka na swój nowy dom. Kaczuszka ma nawet doskonały gwizdek konduktorski, idealny do ogłaszania odjazdów pociągów lub startu nowego serwera! Na koniec, spraw, aby Twój regał przyciągał wzrok, dzięki kultowej akrylowej lokomotywie kariery, co z pewnością będzie zalążkiem interesujących rozmów w Twoim domu.

 

Jesteśmy zachwyceni naszą niesamowitą ofertą produktów i mamy nadzieję, że Wy również! Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy weteranem, na pewno mamy dla Ciebie coś idealnego. Odwiedź sklep, odkryj naszą kolekcję i już dziś wprowadź Rail Nation do swojego domu.

 

Czekamy na Wasze przemyślenia, opinie i sugestie. Tymczasem jednak…

 

Zapraszamy do odwiedzenia sklepu!

 

Twój Zespół Rail Nation

FAQ: Pytania o Gear Store

 

Pytanie: W związku z ostatnimi zmianami w VAT/cłach dla zamówień spoza UE, czy sklep znajduje się na terenie UE i czy będę musiał zapłacić VAT/cło?
Odpowiedź: VAT jest naliczany przy składaniu zamówienia. Jeśli towary są eksportowane, cła określone w kraju dostawy zostaną naliczone później.

 

Pytanie: Moja paczka nie dotarła. Co mam zrobić?
Odpowiedź: Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który pomoże w rozwiązaniu problemu.

 

Pytanie: Jakie metody płatności są dostępne?
Odpowiedź: Możesz skorzystać z następujących metod płatności: karta kredytowa, Amazon Pay, PayPal, American Express i faktura zaliczkowa.

 

Pytanie: Czy są dostępne karty podarunkowe, czy mogę kupić i wysłać przedmiot znajomemu?
Odpowiedź: Obecnie nie są dostępne żadne karty podarunkowe.

 

Pytanie: Co mam zrobić, jeśli będzie problem z zamówionym przeze mnie produktem?
Odpowiedź:
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który pomoże w rozwiązaniu problemu.

 

Pytanie: Jaka jest polityka zwrotu?
Odpowiedź: Możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na warunkach określonych w naszych warunkach i zasadach (w tym w polityce anulowania). Zwrot odbywa się na Twój koszt.

 

Pytanie: Jaki jest przewidywany czas dostawy po złożeniu zamówienia? Jak szybko zostanie wysłany?
Odpowiedź: W Niemczech, dostawa trwa 2-3 dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy w Niemczech) od momentu otrzymania płatności.

Jeśli zamówisz kilka przedmiotów dla których obowiązują różne terminy dostawy, towar wyślemy w jednej przesyłce, chyba że uzgodniliśmy z Tobą inaczej.  W takim przypadku najdłuższy czas dostawy na zamówieniu będzie dotyczył wysyłki wszystkich towarów.

Wysyłka do krajów UE następuje w ciągu 3-7 dni roboczych.

 

Pytanie: Czy istnieje możliwość zmiany zamówienia po dokonaniu płatności?

Odpowiedź: Po dokonaniu płatności nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. Jeśli zmiany są niezbędne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu anulowania zamówienia i złożenia nowego.

 

Pytanie: Czy po wysłaniu są dodatkowe koszty dostawy?
Odpowiedź: Jeśli paczka nie zostanie dostarczona z powodu nieprawidłowych informacji, za ponowną wysyłkę zostanie naliczona opłata. Jeśli chcesz coś zwrócić, zwrot odbywa się na Twój koszt.

 

Pytanie: Jak obliczane są koszty dostawy?
Odpowiedź: Koszty dostawy naliczane są według strefy kraju. Więcej informacji można znaleźć tutaj: (link do wysyłek).

 

Pytanie: Dlaczego okno z płatnościami się nie wczytuje? [aka player did not enable pop ups]
Odpowiedź: Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie, aby okno mogło się poprawnie wczytać. Jeśli to nie pomoże, nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością Ci pomoże.

 

Pytanie: Jakie są czasy dostawy dla każdego kontynentu?
Odpowiedź: Aby uzyskać szczegóły na ten temat prosimy, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.