Masters, Złoto i czas gry

Witajcie kolejarze,

Rail Nation Masters zaczyna się za kilka dni, już nie możemy się doczekać tego wydarzenia. Liczymy, że Wy tak samo!

Przygotowanie tego wielkiego turnieju wymagało długiego planowania i wielu zasobów. Dotyczyło to także ustalenia tego, jakie elementy gry powinny zostać zablokowane, aby rywalizacja była jak najbardziej wyrównana.

Rail Nation Masters

Na forach Rail Nation odbyły się już pewne kontrowersyjne dyskusje. Na przykład, czy sklep premium powinien być dostępy? Czy używanie Złota jest nieuczciwe? Co z ograniczeniami czasu gry?

Z technicznego punktu widzenia, dezaktywacja Złota byłaby możliwa. Jednak jest to zasadniczy element gry i jego wycięcie miałoby ogromne znaczenie dla balansu i mechaniki gry Rail Nation. Tak samo ograniczanie czasu gry wpłynęłoby znacząco na rozgrywkę. Inaczej mówiąc, takie zmiany doprowadziłyby w praktyce do stworzenia innej gry.

Mimo, że kluczowym elementem Rail Nation Masters jest rywalizacja, chcemy aby rozgrywka była tam taka, jaką znacie i lubicie z Rail Nation. A to nie zawsze znaczy to samo dla każdego! Podczas, gdy jeden kolejarz wykorzystuje w pełni każdą minutę dnia, może nastawiając alarm w środku nocy, inny kolejowy przedsiębiorca stara się nadrobić tę stratę przy pomocy odpowiedniej taktyki, a nawet wykorzystując w swojej dopracowanej strategii Złoto. Koniec końców maszyniści, którzy dopracowali swój własny styl gry wygrają dzięki odpowiedniemu rozplanowaniu rozkładu swoich pociągów i dbałości oto, żeby przez sześć tygodni nie przegapić żadnej okazji.

Mamy nadzieję, że udało nam się wyjaśnić, dlaczego tak zaplanowaliśmy to wydarzenie. A jeśli macie jeszcze pytania, dajcie nam znać w komentarzach!

Zespół Rail Nation