Feedback Loop – City Project – Reply

Feedback Loop Odpowiedź

Temat: Miejski projekt

 

Droga Społeczności,

 

Po pierwsze, chcielibyśmy podziękować wszystkim za wnikliwe, pouczające i szczegółowe opinie, które pojawiły się w tej nowej wersji naszego Feedback Loop, a także podczas interesujących majowych spotkań AMA!

Z wielkim entuzjazmem i oczekiwaniem chłonęliśmy każde słowo, którym się z nami podzieliliście. Wniosek jest taki, że chociaż większości pomysł Miejskiego projektu bardzo się podoba, to wnikliwi członkowie społeczności zauważyli kilka obszarów wymagających dalszej uwagi.

Trzymajcie się mocno, ponieważ nie tylko odpowiemy na Wasze komentarze, ale też obiecujemy pewne zmiany w balansie, zainspirowane Waszym nieocenionym odzewem.

W zasadzie to nie obietnica, tylko rzeczywistość, ponieważ przygotowaliśmy już pewne zmiany w balansie – i wiecie co? Będziecie mogli ich doświadczyć na własnej skórze w przyszłym tygodniu!

Zatem przygotujcie się na nadchodzącą aktualizację Product Care 6, która jest tuż, tuż.

Ale najpierw przejdźmy do sedna sprawy – odpowiedzi na Wasze komentarze!

Pamiętajcie, że podsumowaliśmy większość Waszych opinii i połączyliśmy pytania, ponieważ wielu z Was wyraziło podobne odczucia. W końcu to, czego naprawdę oczekujecie, to odpowiedzi.

 

Opinia: 

Jednym z największych problemów, z jakimi spotkało się wielu z Was, było to, że punkty z dotacji potrzebne do odblokowania bonusów naprawdę bardzo szybko wzrastały i do bardzo dużych wartości, co prowadziło do tego, że po pierwszej erze nikt już nie dotował Miejskiego projektu.

Odpowiedź:  

Click here!

Dziękujemy wszystkim, którzy uważnie przyglądali się punktom za dotacje i przesłali te cenne opinie!
Zostaliśmy również poinformowani o tym braku równowagi stosunkowo szybko po uruchomieniu Miejskiego miejskiego na światach gry [Fast Forward]. Nie tylko dzięki temu, że przesłaliście nam swoje uwagi, ale także dzięki naszym własnym obserwacjom podczas oceny tej nowej funkcji.
W związku z tym znacznie zmieniliśmy balans dotacji, o czym przekonacie się już w przyszłym tygodniu! Koszty zostaną znacznie obniżone, a w późniejszych erach na jeden punkt będziecie potrzebować znacznie mniej pieniędzy.
 

 


Opinia:  

Po największym problemie pojawia się jego młodszy brat, kurs wymiany punktów z dotacji pieniężnych. Wielu z Was zwróciło uwagę, że podobnie jak ilość punktów potrzebnych do odblokowania bramy, również zbyt szybko rośnie ilość pieniędzy potrzebnych do wymiany na punkt z dotacji. Chociaż na początku ilość potrzebnych pieniędzy jest nadal akceptowalna, to ze względu na zwiększanie się w kolejnych erach kosztu jednego punktu, jego cena również stawała się dość wysoka w zbyt krótkim czasie.

Odpowiedź:  

Click here!

Dobra wiadomość: to również zostało już zrównoważone. Doświadczycie tego wraz z pozostałymi zmianami w aktualizacji Product Care 6!
Nie tylko zmniejszyliśmy koszt pieniężny przypadający na punkt z dotacji w erach od 2 do 6, ale jeszcze raz dokładnie przyjrzeliśmy się kursowi wymiany kuponów na dotacje w Miejski projekt. Oznacza to, że punkty za dotacje, które otrzymujecie za użycie niektórych kuponów, zostały zwiększone, a kwota pieniędzy potrzebna do uzyskania punktu z dotacji została obniżona dla er od 2 do 6.
 

 


Opinia:  

Niektórzy z Was zgłosili, że nie podoba się Wam fakt, że bonusy były ukryte i ujawniane tylko wtedy, gdy udało się odblokować i aktywować ostatni bonus.  

Odpowiedź:  

Click here!

Na razie planujemy pozostawić bonusy ukryte. Nie jest to jeszcze ostatecznie przesądzone i być może w przyszłości zapytamy o to w ankiecie.  

 


Opinia:  

Przeczytaliśmy kilka razy, że niektórzy z Was uważają, że bonus do czasu oczekiwania powinien zostać rozszerzony na przedsiębiorstwa nie należące do miasta, które odblokowało premię. Wolelibyście, żeby bonus po prostu miał zastosowanie do wszystkich graczy w mieście.  

Odpowiedź:  

Click here!

Kiedy opracowywaliśmy ten pomysł, chcieliśmy, aby bonusy przynosiły korzyści konkretnemu miastu, a niekoniecznie graczom, którzy używaliby ich gdziekolwiek poza miastem, które je odblokowało. Dlatego obecnie nie mamy planów, aby to zmienić. Zdajemy sobie sprawę, że miasta nie mają wszystkich przedsiębiorstw, ale bonus mimo to, jest jednak nadal korzystny dla miasta.  

 


Opinia:  

Niektórzy z Was martwili się, że bonusy w Miejskim projekcie nie były odblokowywane na światach gry Fast Forward ze względu na jego 4-krotną prędkość.  

Odpowiedź:  

Click here!

Szybkość świata gry nie była tak naprawdę problemem, ponieważ zarabiane pieniądze, czas trwania bonusów itp. są skalowane tak, aby pasowały do szybkości świata gry. Bardziej prawdopodobnym problemem było to, co zostało już wspomniane powyżej, że zrównoważenie kosztów za bramę i kurs wymiany nie były optymalne. 

 


Opinia:  

Wielu osobom spodobał się fakt, że wybór miasta rodzinnego należy teraz dokładniej przemyśleć ze względu na 24-godzinną „blokadę”, zanim będzie można ponownie zmienić miasto rodzinne. Ktoś nawet powiedział, że to wymaga taktycznego myślenia i daje niezłą adrenalinę!
Byli też tacy, którym się to nie do końca podobało lub w szczególności uważali, że nie powinny to być pełne 24 godziny na szybszych światach gry.
 

Odpowiedź:  

Click here!

Głównym powodem wprowadzenia limitu 24h jest uniemożliwienie przeskakiwania z miasta do miasta i odbierania specjalnych bonusów, które były przeznaczone tylko dla graczy mający dane miasto ustawione jako domowe. Jak zauważyli niektórzy gracze, uważamy, że fakt, że nie można już zmieniać miast macierzystych tak często, jak się chce, bez ograniczeń, stanowi dodatkowe wyzwanie i wymaga planowania. Coś takiego powinno odpowiadać Waszym umiejętnościom. 

 


Opinia:  

Przeczytaliśmy kilka razy, że naprawdę bylibyście zachwyceni, gdybyśmy zaoferowali coś w tym samym stylu dla atrakcji na światach gry Steam over Europe.  

Odpowiedź:  

Click here!

W planach jest też danie specjalnych bonusów dla atrakcji. Jednak wymaga to trochę przygotowań i nie jesteśmy teraz w stanie oszacować, kiedy się tym zajmiemy.  

 


Opinia:  

Niektórzy skarżyli się, że „tracą” swój wkład, gdy miasto awansuje, a bonus nie został jeszcze odblokowany. Wspomniano, że powinna nastąpić refundacja, przynajmniej jeśli chodzi o pieniądze.  

Odpowiedź:  

Click here!

Wkład nigdy nie idzie na straty w 100%, ponieważ wciąż zyskujecie prestiż za dowolną pozycję, którą osiągacie dzięki dotacjom. Dlatego zdecydowaliśmy się nie wprowadzać refundacji. 

 


Opinia:  

Ktoś miał wrażenie, że kurs wymiany punktów badań był zbyt niski i powinien być wart więcej.  

Odpowiedź:  

Click here!

Celowo sprawiliśmy, żeby kurs wymiany punktów badań nie był za atrakcyjny. Chodziło o to, żebyście mogli coś zrobić z pozostałymi punktami badań na koniec ery. Dlatego obecnie nie mamy planów zmieniania tego.  

 


Opinia:  

Przeczytaliśmy kilka opinii, w których gracze byli nieco zdenerwowani faktem, że można zbierać punkty prestiżu, dotując miejskie projekty. Obawy były, że zasobni wolni strzelcy mogą kontrolować bonusy miasta, podczas gdy aktywacje bonusów powinny być kontrolowane przez członków miasta. Gdyby nie było nagrody w postaci prestiżu, nie wnosiliby oni dotacji, a zatem nie przejmowaliby się również bonusami.

Odpowiedź: 

Click here!

Chociaż rozumiemy, że to może martwić, jak dotąd nie zauważyliśmy, żeby coś takiego miało miejsce. Cały pomysł polegał na tym, że każdy może wnieść swój wkład i coś z tego uzyskać. „Zasobni” wolni strzelcy zrobią to dla prestiżu, mieszkańcy miasta dla bonusu. Wolni strzelcy pomagają miastu odblokować bonusy. Ma to nawet „efekt równowagi”, polegający na tym, że im więcej członkowie miasta wniosą dotacji, tym więcej wolni strzelcy muszą zainwestować, aby uzyskać więcej prestiżu, co jeszcze bardziej ułatwia miastu odblokowanie większej liczby bonusów! 

 


Opinia:  

W związku z powyższymi opiniami niektórzy gracze uważali, że bonusy powinny dotyczyć tylko tych, którzy wnieśli wkład, a nie dla wszystkich. Ich zdaniem, jeśli można odnieść korzyści tylko wtedy, gdy wnosi się swój wkład, więcej graczy będzie dotować.  

Odpowiedź:  

Click here!

Z przykrością musimy stwierdzić, że osoby, które przekazały tę opinię, nie do końca rozumiały cel tej funkcji. Funkcja ma być dostępna dla wszystkich. Celem jest bezinteresowność, pomoc słabszym i nowicjuszom. Zrobienie czegoś miłego, nawet jeśli nie ma się z tego korzyści, ponieważ być może będzie się offline, gdy bonus będzie aktywowany lub nie jest się zainteresowanym nagrodą. Oczywiście, można dotować miejski projekt dla własnych korzyści, ale tu gdzie problem, że inni również z tego skorzystają? Ta funkcja ma budować ducha współpracy. 

 


Opinia:  

Usłyszeliśmy od kilku z Was, że nie podobają się Wam niektóre bonusy, z których możecie skorzystać. Są za słabe, trwają zbyt krótko lub po prostu nie są tym, co Was interesuje.  

Odpowiedź:  

Click here!

Rozumiemy, że nie każdy bonus będzie dla każdego. To prowadzi nas z powrotem do celu Miejskiego projektu, którym jest dostarczanie korzyści dla słabszych graczy. Chociaż osobiście kupony na wagony mogą Was nie interesować lub zdarza się, że nie jesteście online, gdy działa określony bonus, nie oznacza to, że ktoś inny może nie być zadowolony z otrzymania dodatkowych wagonów lub ktoś, kto akurat jest online, naprawdę ucieszy się korzyściami z aktywowanego bonusu. Czasami będziecie mieć szczęście i otrzymacie idealny bonus w idealnym momencie. Innym razem możecie mieć fajny bonus, który ostatecznie nie jest przydatny w konkretnej sytuacji, w której się znajdujecie.

Większość bonusów ma różne poziomy, więc mają 3 różne czasy trwania, a nawet różne procenty. Oznacza to, że trzeba mieć jest trochę szczęścia, aby natknąć się na bonus najwyższego poziomu o najdłuższym czasie trwania i największej wartości % oraz trochę pecha, aby natknąć się na bonus o najkrótszym czasie trwania i jednocześnie o najniższym %.

Szanse są ustawione tak:

  • Średnie czasy trwania 50%
  • Krótkie czasy trwania 25%
  • Długie czasy trwania 25%

 

Czasy trwania są skalowane do prędkości świata gry w następujący sposób:

  • Fast Forward Prędkość x4: 2/4/6 godz.
  • Prędkość x2: 3/6/12 godz.
  • Prędkość x1: 6/12/24 godz.

 

Biorąc to wszystko pod uwagę, mamy jeszcze kilka asów w rękawie, których dodanie do Miejskiego projektu rozważymy w przyszłości. Nie mamy jednak jeszcze ustalonego harmonogramu. Obejmuje to pomysł nagród, które są korzystne szczególnie dla graczy, którzy wnieśli swój wkład.

 


Opinia:  

Jeden z Was zwrócił uwagę, że łańcuch produkcyjny boksyt, aluminium, piłki dla Manchesteru na SoE ma nazwę „Dublin” i dlatego nie można tam skorzystać z bonusu.  

Odpowiedź:  

Click here!

To konkretne przedsiębiorstwo może być nieco bliżej, jednak Manchester ma swoje własne na południu. Jest ono bliżej Manchesteru, a to, o którym wspomina gracz, bliżej Dublina. 

 


Opinia:  

W ostatniej opinii od Was, niektórzy napisali, że według nich Miejski projekt to tylko funkcja umożliwiająca łowcom prestiżu bezpośrednie „kupowanie” prestiżu.  

Odpowiedź:  

Click here!

Owszem, mogą oni zdobyć prestiż w pozornie łatwy sposób, chodzi jednak o to, że robiąc to, przynoszą korzyści całemu miastu, odblokowując dla niego bonusy.
Jesteśmy pewni, że dzięki nadchodzącym zmianom w balansie będziecie mogli dać szansę łowcom prestiżu
😉  

 

Nie możemy się doczekać, aby poznać Wasze zdanie o zmianach w balansie, więc nie zapomnijcie wypróbować Miejskiego projektu po tym, jak wgrana zostanie aktualizacja Product Care 6!

 

Twój Zespół Rail Nation