Wszystko, co musisz wiedzieć o europejskich atrakcjach

Rail Nation Europe Landmarks Map

Więcej niż uczta dla oczu – Twoje miasto i jego atrakcja

Wieża Eiffla, Big Ben i Katedra w Kolonii to atrakcyjne punkty na mapie Steam over Europe, które pełnią też kluczową rolę taktyczną. Dostarczaj do nich towary i pasażerów, aby umożliwić swojemu miastu rozwój. Każde miasto ma swoją atrakcję. Od poziomu atrakcji zależy, jaki może być maksymalny poziom miasta. Atrakcja na poziomie pierwszym pozwala rozwinąć miasto do poziomu piątego. Każdy kolejny poziom atrakcji pozwala rozwinąć miasto o pięć kolejnych poziomów.

Jak rozwinąć atrakcję?

Atrakcja wymaga dostaw wszystkich towarów, których kiedykolwiek wymagało Twoje miasto. Od poziomu piątego potrzebni są oczywiście także pasażerowie. Im wyższy poziom miasta, tym trudniej dalej rozwijać atrakcję. Jedno jest pewne: potrzebna będzie dopracowana strategia, aby zapewnić sukces miasta i regionu.

Wymogi w liczbach

W tej tabeli możesz znaleźć standardowe wartości, ile ton każdego towaru trzeba dostarczyć do atrakcji. Są one dodatkowo modyfikowane w grze w zależności od liczby aktywnych graczy podłączonych do miasta danej atrakcji. Nie mają na to wpływu żadne inne czynniki.

Gdy tylko Twoje miasto osiągnie piąty poziom, wymagani będą też pasażerowie. Atrakcja wymaga dostarczenia do niej 15 razy więcej pasażerów niż ton towarów.

Poziom Tony/towar Inwestycja Max. poziom
1  5
2    50 000 t   10 000 000 $  10
3   100 000 t   20 000 000 $  15
4   150 000 t   30 000 000 $  20
5   200 000 t   40 000 000 $  25
6   250 000 t   50 000 000 $  30
7   300 000 t   60 000 000 $  35
8   400 000 t   80 000 000 $  40
9   500 000 t  100 000 000 $  45
10   750 000 t  150 000 000 $  50
11  1 000 000 t  200 000 000 $  55
12  1 500 000 t  300 000 000 $  60
13  2 000 000 t  400 000 000 $  65
14  2 500 000 t  500 000 000 $  70
15  3 000 000 t  600 000 000 $  80

Porozmawiajmy o pieniądzach!

Zaraz po rozwoju atrakcji zapasy towarów są opróżnione, dzięki czemu cena za dostawę jest wysoka. Gracze, którzy szybko zareagują, osiągną najwyższe zyski. To najlepszy sposób na wsparcie miasta i jednoczesne napełnienie własnych kies.

Możesz wykorzystać pieniądze bezpośrednio na wsparcie kolejnego rozwoju atrakcji. Poza towarami, inwestycje także są wymagane do rozwoju.

Porozmawiajmy o prestiżu!

Każdy rozwój atrakcji oznacza przyznanie prestiżu. Podobnie, jak w przypadku dostaw do miasta wymaganych towarów, otrzymasz więcej prestiżu na wyższej pozycji w rankingu dostawców. To samo dotyczy inwestycji – kto więcej wpłaci, dostanie więcej prestiżu.

Teraz wiesz już, jak działa ten nowy mechanizm. Zaloguj się teraz i zacznij nową rundę na serwerze Steam over Europe!

 

4 thoughts on “Wszystko, co musisz wiedzieć o europejskich atrakcjach

  1. Ponownie zmieniliśmy ten sam akapit. Tym razem powinno już być dobrze :). Akapit brzmi teraz tak:

    „W tej tabeli możesz znaleźć standardowe wartości, ile ton każdego towaru trzeba dostarczyć do atrakcji. Są one dodatkowo modyfikowane w grze w zależności od liczby aktywnych graczy podłączonych do miasta danej atrakcji. Nie mają na to wpływu żadne inne czynniki”

    Wbrew temu, co było podane wcześniej, odległość od producenta nie ma wpływu na liczbę ton towaru, jakie trzeba dostarczyć (wpływa tylko na cenę).

  2. Witajcie,

    Zmieniliśmy nieco jeden paragraf tego artykułu, dotyczący czynników wpływających na wymogi atrakcji. Poprzednio brzmiał on tak:

    „W tej tabeli możesz znaleźć standardowe wartości, ile ton każdego towaru trzeba dostarczyć do atrakcji. Są one dodatkowo modyfikowane w grze w zależności od dwóch czynników – odległości od producenta do atrakcji oraz liczby graczy podłączonych do atrakcji. Nie mają na to wpływu żadne inne czynniki.”

    W drugim zdaniu podana była błędna informacja, skorygowaliśmy ją tak:
    „Są one dodatkowo modyfikowane w grze w zależności od dwóch czynników – odległości od producenta do atrakcji oraz liczby aktywnych graczy podłączonych do miasta danej atrakcji”.

    Czyli – ważne jest nie to, ilu graczy ma tory do atrakcji, ale ilu aktywnych graczy jest podłączonych do miasta danej atrakcji (ten sam czynnik wpływa na zużycie towarów w mieście). Nie ma znaczenia, czy gracze ci wożą coś do danego miasta lub atrakcji czy nie.

  3. Hallo Karl, das konntest du ja scheinbar schon selbst lösen, wie man auf Facebook liest. 😉 Gute Fahrt!

  4. Also mich erstaunt das ich hier bei der Erforschung des Labors die gleiche Bewertung wie bei einen Klassikserver habe, also bei der Erforschung eines FP die gleiche Zeit habe als ob die Epo 14 Tage beträgt, so kann man die Kupplung nie schaffen. Zum anderen ist auf Ptr1 ein anderer Modus
    mfG Karl Schotter

Dodaj komentarz