Czas pionierów: Opanuj przyszłość Rail Nation

Czy to rozwój silnika parowego, który zasilał rewolucję przemysłową, czy odkrycie silników elektrycznych, których używamy do dzisiaj ― historia kolei jest pełna zmian, który wyznaczały postęp.

Ludzie, którzy trzymali się starych technologii zaginęli w mrokach historii, a pamiętamy tych, którzy popierali zmiany.

 

Także w Rail Nation wkrótce zobaczymy niesamowite innowacje, które dadzą wszystkim, którzy kiedykolwiek grali w Rail Nation, nowe możliwości strategiczne i taktyczne. Będzie wiele do odkrycia i do zabawy. Zmiany można podsumować w trzech kategoriach.

  1. Wprowadzenie sześciu nowych pociągów pasażerskich
  2. Przerobienie sześciu drzewek technologicznych
  3. Nowe statystyki wszystkich istniejących lokomotyw

 

Sześć nowych pociągów pasażerskich

Jeszcze w 2017 r. poprosiliśmy społeczność Rail Nation o znalezienie sześciu nowych pociągów pasażerskich. Odpowiedzieliście i wybraliście następujące sześć modeli:

 

 

To oznacza, że w każdej erze będą do wyboru dwa (zamiast jednego) pociągi do przewozu pasażerów między miastami. W zależności od odległości i czasu oczekiwania na stacjach, lepszym wyborem będzie jeden lub drugi.

Nie wpływa to na scenariusz Rail Nation USA. Pasażerów można będzie przewozić nadal wyłącznie w scenariuszach klasycznym i Steam over Europe.

 

Przerobienie sześciu drzewek technologicznych

Oczywiście nowe pociągi muszą się pojawić w drzewkach technologicznych. Postanowiliśmy nie dodawać nowych pociągów po prostu między dwoma istniejącymi już w drzewku. Zamiast tego skorzystaliśmy z tej okazji, aby całkowicie przerobić ścieżki badawcze i koszty technologii. Jako, że drzewka technologii były w przeszłości zmienione tylko raz (przy wprowadzeniu pociągów pasażerskich), postanowiliśmy teraz celowo zerwać ze starymi nawykami i dostarczyć graczom bardziej różnorodną rozgrywkę. Czasy, gdy gracze mogli ślepo zbadać całe drzewko technologiczne w danej erze przechodzą do przeszłości. Nadeszła znowu pora na mądre wybory!

Nowe statystyki wszystkich lokomotyw

Przy finalizowaniu prac nad badaniami w Rail Nation nie mogliśmy się oprzeć zmienianiu lokomotyw, które już znacie. Gdy przerobiliśmy drzewka badań i dołożyliśmy do nich sześć pociągów pasażerskich, wszystkie lokomotywy zyskały nowe wartości prędkości, przyspieszenia, siły pociągowej, niezawodności i ceny.

Naszym celem było stworzenie lepiej wyrównanego i zoptymalizowanego balansu w każdej erze.

Nowe wartości zapewniają, że w każdej erze istnieje przynajmniej jeden pociąg w kategoriach lokomotywy krótkodystansowej, sprintera, wszechstronnej, giganta pociągowego, lokomotywy długodystansowej i maratończyka. Każda lokomotywa jest teraz przydatna w określonych sytuacjach. W każdej z sześciu er istnieje teraz odpowiednia lokomotywa dla każdego rodzaju rozkładu jazdy i gracze mogą teraz dobrać pociągi tak, aby były dopasowane do ich stylu gry.

 

Zmiany te będą wkrótce wprowadzone na pierwsze światy gry, co prowokuje te pytania:

Co zrobicie? Będziecie stać z boku? Czy przyjmiecie wyzwanie i opanujecie przyszłość Rail Nation?

 

Ważne informacje ogólne:

  • Wszystkie zmiany wejdą w życie z restartem serwera.
  • Wprowadzenie tej aktualizacji zaplanowane jest na koniec września. Oczywiście będziemy Was informować o konkretnych planach.
  • Nadal bez pociągów pasażerskich w scenariuszu Rail Nation USA.

25 thoughts on “Czas pionierów: Opanuj przyszłość Rail Nation

  1. Powinniście też zmienić jedną b. ważną opcje która blokuje te gre.

    Kiedyś była rywalizacja do samego końca, do ostatniego dnia. robiono ponad 50 lvl miast. A walka finałowa trwała 3-4 dni , obecnie to z biedą 48godz
    Teraz, na początku 6 ery wszyscy stopują i nikt już nie zdobywa nowych poziomów miast, nie rywalizuje, gra staje się nudna. Dlaczego się tak dzieje ?
    Otóż, ludzie się wycwanili.
    Czym wyższy poziom miasta tym większe magazyny, czym większe magazyny tym więcej trzeba zwieź w finale. Czyli im wyższa pozycja miasta wchodzącego do finału tym większa kara (więcej do zwiezienia)
    Nie opłaca się być w rankingu na miejscu 1 i mieć miasto na najwyższym poziomie, Nie opłaca się mieć poziomu miasta 50 (a możliwe jest 80) bo magazyny są ogromne dlatego na początku 6 ery wszystko staje. Każdy chce mieć niższy poziom by łatwiej i szybciej wypełnić magazyny w finale.
    Powinno być odwrotnie czym wypracowany wyższy poziom miasta tym mniejsze magazyny !
    to się nazywa nagroda zamiast kary (która jest obecnie).
    Wcześniejszy o kilka godzin start nie rekompensuje tego zaś późny start słabszych metropoli 10-tki totalnie zniechęca ich do gry bo nie maja najniższych szans.
    Start powinien być równy dla wszystkich a magazyny tym mniejsze im poziom miasta wyższy.
    Wtedy znów będzie rywalizacja, teraz to takie pykanie dla zabicia nudy, więcej kłótni, prowokatorów i wyzwisk tych co dają się sprowokować nią samej gry.

    Powinniście tez coś wymyślić na pojawiających się „stalkerów” w tej grze, są to ludzie którzy chodzą za innymi by psuć im grę. Prowokują, ośmieszają lub szkalują wybranych graczy po to by zniechęcać do nich graczy całego miasta i Stowarzyszenia. Zdarza się że złość takiego ancymona nie ogranicza się do jednego serwera i powiela swoje zachowanie względem wybranej osoby na innym serwerze. Robią to na zimno i z wyrachowaniem, gdy „pacjent” się broni przeciw publicznym kłamstwom często puszczają mu nerwy a support karze go banem Czyli Karze ofiarę zamiast ukarać kata. Wiem to ze świezej autopsji bo tak ostatnio postępuję względem mnie gracz Konfi na serwerze Wał Korbowy i Komora Dymna (finał). W ciagu ostatnich 2 lat zdarza sie to po raz 3

    Pozdrawiam Telisa

  2. Hola David,

    Muchas gracias por la aportación, lo tendremos en cuenta. Si tienes alguna idea de como implementarlo, por favor, pásate por nuestro foro y dinos como lo harías para que todos podamos participar en mejorar la sugerencia y así dar a los programadores algo mas con lo que trabajar.

    Saludos,
    El Equipo de Rail Nation.

  3. Ich habe den leisen verdacht, es soll ein wenig mehr an der „goldschraube” gedreht werden, die kupplung wird ohne + acc. eine unlösbare aufgabe, was aber imo. nur ein verdacht ist ^^

  4. Asi como se modifico los trenes seria bueno en un futuro ir modificando las eras de juego en el sector de estacion por ejemplo. o incluir a Sudamerica en los mapas

  5. Het was alleen fijn geweest, Dat de oude servers zonder de nieuwe versie’s de app gewoon nog hadden kunnen gebruiken inplaats, dat de chat niet meer werkt en de kaart met goederen. Na de update’s van 19-9.

  6. Hallo Dandy,
    die Kommentare hier im Blog müssen erst frei geschaltet werden. Dies kann unter Umständen etwas Zeit in Anspruch nehmen. Ich vermute du meinst deinen Kommentar im Blog-Beitrag „Zeit für Pioniere – Übersicht der neuen Werte aller Loks”. Dieser wurde letzte Woche frei geschaltet.

  7. Hab ich mir gedacht, negative Antworten werden nicht veröffendlicht

  8. Hallo Bruce,
    keine Sorge, auf den USA-Servern wird es auch in Zukunft keine Personenloks geben. Allerdings wurde auch dort der Forschungsbaum angepasst. Die neuen Werte sind also auch für USA-Server gültig, nur ohne Personenloks.

  9. Ich sehe den neuen Lokomotiven und den neuen Eigenschaften der Loks mit größtem Interesse entgegen. Ich hoffe, bei den neuen Eigenschaften wurde vor allem bei der Geschwindigkeit den Vorbildern entsprochen. Ich erwarte mir, besonders in den Ersten Epochen, mehr Zugkraft dafür weniger Geschwindigkeit. Denn es ist schon komisch wenn eine D+D Verbundmallet mit 160 über die Gleise läuft, während das Vorbild bei 80 schon schwer an die Grenzen kommt.
    Wie auch immer ich werde gerne weiterspielen!

  10. hört sich alles gut an – und im nächsten update dann die waggons –
    also nach funktion geordnet, und nicht nach ware oder epoche.
    bordwaggon für schüttgut
    tankwaggon für Flüssigkeiten
    schwerlastwaggon für z.B. maschinen….
    von billig bis teuer je nach funktion, aber über die komplette spieldauer und für die jeweilige warengruppe (das könnten dann aber auch personen sein) einsetzbar, bis ins ES
    traut euch das…

  11. Thank you for not putting passenger trains in the USA servers…

  12. Shall be great to see how the new locomotive classes play out.
    Hopefully the Garratt Engine gets a bit of a tweak for the better, as that was one the Pinnacles of railway engineering in the Commonwealth & in particular Australia.

    Along with the 38 class locomotives which were passenger express trains.

  13. Hi Lacidd 🙂

    These changes will be activated only once a server restarts, meaning new pax trains, newly restructured research trees and new attributes for the engines. More news coming and the date for the rollout 🙂

    Cheers!

  14. Super bin mit dabei
    für neue Herausforderungen

  15. die Idee ist super . ich hoffe es wird sich bewähren . und was wichtig ist , auch gut funktionieren.

  16. Da die Loks ja im Schnitt spürbar schwächer werden, heißt das im Endeffekt auch, dass die Spieler weniger verdienen und die Bonusloks im Vergleich deutlich stärker werden.
    Wird das ganze abgefangen, dadurch, dass die Warenpreise ein wenig erhöht werden?
    Denn sonst würdet ihr mit einer eigentlich interessanten Neuerung, nur die Schere zwischen freien und zahlendem Spieler weiter aufreißen.
    Das würde RN im Endeffekt schaden.

  17. Ano, vypadá to zajímavě. Ale je nějaké bližší vysvětlení k těm 40 zlatých vpravo dole?

  18. Hello,

    I accept the challenge and master the future of Rail Nation.

    Too bad we have to wait until the server restarts…

    Please, if possible, implement these changes faster: so at the end of September and on the server I am playing. 🙂

    Thank you.

    Have a nice day!

    Respectfully,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

  19. Hello,

    I accept the challenge and master the future of Rail Nation.

    Too bad we have to wait until the server restarts…

    Please, if possible, implement these changes faster: so at the end of September and on the server I am playing. 🙂

    Thank you.

    Have a nice day!

    Respectfully,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

  20. Das ganze habe ich schon vor Wochen im Forum schon mit allen Bildern und Details geposted gehabt, wo es schon längst offiziell war das Version 4.9 kommen wird aber dann ja leider extreme Performanceprobleme gab.

    Nun sollte man halt aber auch USA dann an den neuen Forschungsbaum auch anpassen, denn immerhin habt ihr im neuen Forschungsbaum die Forderung umgesetzt, dass man in Epoche 3 nur noch eine Lok zur Kupplung erforschen muss statt 2.

    Für Express Varianten ist aber der neue Forschungsbaum leider komplett ungeeignet.

  21. Bună ziua,

    Eu accept provocarea ca să stăpânesc viitorul universului Rail Nation.

    Păcat că trebuie să aștept(ăm) până la repornirea serverului…

    Vă rog, dacă se poate, să implementați aceste schimbări mai repede: deci la sfârșitul lunii septembrie și pe serverul pe care joc. 🙂

    Vă mulțumesc anticipat.

    Vă doresc o zi plăcută!

    Cu respect,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

Dodaj komentarz