Czy to rozwój silnika parowego, który zasilał rewolucję przemysłową, czy odkrycie silników elektrycznych, których używamy do dzisiaj ― historia kolei jest pełna zmian, który wyznaczały postęp.
Ludzie, którzy trzymali się starych technologii zaginęli w mrokach historii, a pamiętamy tych, którzy popierali zmiany.
Także w Rail Nation wkrótce zobaczymy niesamowite innowacje, które dadzą wszystkim, którzy kiedykolwiek grali w Rail Nation, nowe możliwości strategiczne i taktyczne. Będzie wiele do odkrycia i do zabawy. Zmiany można podsumować w trzech kategoriach.
- Wprowadzenie sześciu nowych pociągów pasażerskich
- Przerobienie sześciu drzewek technologicznych
- Nowe statystyki wszystkich istniejących lokomotyw
Sześć nowych pociągów pasażerskich
Jeszcze w 2017 r. poprosiliśmy społeczność Rail Nation o znalezienie sześciu nowych pociągów pasażerskich. Odpowiedzieliście i wybraliście następujące sześć modeli:
To oznacza, że w każdej erze będą do wyboru dwa (zamiast jednego) pociągi do przewozu pasażerów między miastami. W zależności od odległości i czasu oczekiwania na stacjach, lepszym wyborem będzie jeden lub drugi.
Nie wpływa to na scenariusz Rail Nation USA. Pasażerów można będzie przewozić nadal wyłącznie w scenariuszach klasycznym i Steam over Europe.
Przerobienie sześciu drzewek technologicznych
Oczywiście nowe pociągi muszą się pojawić w drzewkach technologicznych. Postanowiliśmy nie dodawać nowych pociągów po prostu między dwoma istniejącymi już w drzewku. Zamiast tego skorzystaliśmy z tej okazji, aby całkowicie przerobić ścieżki badawcze i koszty technologii. Jako, że drzewka technologii były w przeszłości zmienione tylko raz (przy wprowadzeniu pociągów pasażerskich), postanowiliśmy teraz celowo zerwać ze starymi nawykami i dostarczyć graczom bardziej różnorodną rozgrywkę. Czasy, gdy gracze mogli ślepo zbadać całe drzewko technologiczne w danej erze przechodzą do przeszłości. Nadeszła znowu pora na mądre wybory!
Nowe statystyki wszystkich lokomotyw
Przy finalizowaniu prac nad badaniami w Rail Nation nie mogliśmy się oprzeć zmienianiu lokomotyw, które już znacie. Gdy przerobiliśmy drzewka badań i dołożyliśmy do nich sześć pociągów pasażerskich, wszystkie lokomotywy zyskały nowe wartości prędkości, przyspieszenia, siły pociągowej, niezawodności i ceny.
Naszym celem było stworzenie lepiej wyrównanego i zoptymalizowanego balansu w każdej erze.
Nowe wartości zapewniają, że w każdej erze istnieje przynajmniej jeden pociąg w kategoriach lokomotywy krótkodystansowej, sprintera, wszechstronnej, giganta pociągowego, lokomotywy długodystansowej i maratończyka. Każda lokomotywa jest teraz przydatna w określonych sytuacjach. W każdej z sześciu er istnieje teraz odpowiednia lokomotywa dla każdego rodzaju rozkładu jazdy i gracze mogą teraz dobrać pociągi tak, aby były dopasowane do ich stylu gry.
Zmiany te będą wkrótce wprowadzone na pierwsze światy gry, co prowokuje te pytania:
Co zrobicie? Będziecie stać z boku? Czy przyjmiecie wyzwanie i opanujecie przyszłość Rail Nation?
Ważne informacje ogólne:
- Wszystkie zmiany wejdą w życie z restartem serwera.
- Wprowadzenie tej aktualizacji zaplanowane jest na koniec września. Oczywiście będziemy Was informować o konkretnych planach.
- Nadal bez pociągów pasażerskich w scenariuszu Rail Nation USA.