Nowe lokomotywy i serie produkcyjne z trzeciej ery:

Przerabiamy nasze lokomotywy z ery trzeciej. Tym razem możecie podziwiać żelazne maszyny z Niemiec, Anglii i Danii. Niektóre zostały odnowione i już je znacie, ale pojawiły się także zupełnie nowe!

Odyn – V 60

Zaczynamy od lokomotywy współtworzonej przez praktycznie wszystkie największe fabryki lokomotyw w Niemczech dla Deutsche Bundesbahn. Seria V 60 zawdzięcza swoje istnienie niedostatkowi lokomotyw manewrowych. 942 wyprodukowane lokomotywy tego typu były w użyciu przez 60 lat, a teraz jeszcze więcej egzemplarzy jeździ po torach w Rail Nation!
130100
130101

Odyn – Klasa 55 BR

Najzagorzalsi miłośnicy kolei już od podstawówki wiedzą, że Klasa 55 BR napędzana jest dwoma silnikami Napier Deltic o przeciwbieżnych tłokach, takimi jak używane na statkach. Lokomotywy te mają potężną moc 2460 kW przy masie służbowej 101 ton. Trzymajcie czapki!
130102
130103

Dionizos – Prototyp V 160

Następny w kolejce jest stary przyjaciel, a jednocześnie rzadki gatunek. Jak widać po nazwie, mówimy o prototypie serii V 160. Lokomotywa ta jest znana także pod imieniem Lollo, na cześć Giny Lollobrigidy.
130200
130201

Dionizos – V 80

Dionizos V 80 zwiastuje nowe serie produkcyjne. Nietypowo łączy centralne umiejscowienie kabiny maszynisty oraz pełną otulinę. Był to jeden z pierwszych projektów Deutsche Bahn. Dzięki Rail Nation jeździ teraz po torach Europy i USA.
130203
130204
To dopiero przedsmak przerobionych serii produkcyjnych z trzeciej ery. Ci z Was, którzy chcą wiedzieć, jaka lokomotywa jest najbardziej znana z podróży ekspresem między Niemcami a Danią, powinni przeczytać nasze następne wydanie! Jeśli chcecie zobaczyć więcej z działu graficznego Rail Nation, odwiedźcie nas na Pintereście. . Regularnie aktualizujemy nasz album nowymi obrazkami.

Życzymy Wam dobrej zabawy i udanej podróży!
Zespół Rail Nation