Dołącz do testu obciążeniowego, który przywróci stabilność Rail Nation!

 

Drodzy gracze,

 

Aby przetestować nową infrastrukturę serwerową, zapraszamy wszystkich graczy Rail Nation do dołączenia do naszego specjalnego serwera testu obciążenia, który rozpocznie się 14 lutego 2022 roku.

Naszym celem jest wygenerować tak dużą aktywność, przy której serwer ulegnie awarii lub wytrzyma poziom aktywności wykraczający poza to, co jest zazwyczaj normą na naszych światach gier.  

Dacie radę go zawiesić?

 

Dlaczego?

 

Cóż, nie jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani niezawodnością naszego poprzedniego dostawcy serwerów z powodu uporczywych problemów technicznych w takiej czy innej formie.

Aby to naprawić, testujemy teraz naszą preferowaną alternatywę… i chcielibyśmy, żebyście spróbowali go zawiesić! Symulacja musi odbyć się na bardzo aktywnym świecie gry, dlatego stworzyliśmy osobny świat w środowisku produkcyjnym z konfiguracją środowiska testowego.

Musimy przetestować zarówno rozgrywkę we wszystkich sześciu erach, jak i wąskie gardło wydajności: finał. Dlatego prosimy o jak największą aktywność, a w zamian będziemy nagradzać Wasz udział! Więcej o nagrodach i jak je zdobyć przeczytacie niżej.

 

Kiedy i jak?

 

Serwer testów wystartuje w poniedziałek 14 lutego 2022 r. o godzinie 14:00 CET. Znajdziecie go w lobby wśród normalnych światów. Przeprowadzimy ten test w środowisku produkcyjnym, a nie na PTR. W ten sposób wszyscy gracze otrzymają nagrody bezpośrednio na swoje normalne konta.

Aby przetestować rozgrywkę i szybko ukończyć ten test, zdecydowaliśmy się również użyć do tego scenariusza Fast Forward (prędkość x4).

Serwer zostanie skonfigurowany tak, jak inne serwery testowe, co oznacza, że zakupy i transfery Złota będą zablokowane. Każdy gracz serwera testowego otrzyma na nim 4000 Złota.

Należy pamiętać, że użytkownicy mobilni nie będą mogli wziąć udziału w tym teście wydajnościowym, ponieważ chcemy, aby skupili się oni na testach mobilnej wersji beta na standardowych światach gier.

 

Co to nam da?

 

Otrzymamy dane obrazujące obciążenie serwera w czasie rzeczywistym, przy czym finał jest najbardziej krytyczna częścią rundy gry. Ma to miejsce, gdy większość użytkowników jest jednocześnie online i i wykonuje najwięcej działań.

Dla nas w teście obciążenia najbardziej istotne będą dane z finału. Z tego powodu, podczas finału powinno być jednocześnie jak najwięcej graczy online!

Prosimy, oznaczcie sobie 10 marca, 14:00 CET w swoich kalendarzach jako początek rozgrywki finałowej.

 

Co WY dostaniecie?

 

Dostaniecie nagrody! I tu właśnie społeczność odgrywa dużą rolę. Całkowita nagroda w Złocie będzie równa liczbie aktywnych graczy w rozgrywce finałowej.

Na przykład, jeśli jednocześnie zagra 2 000 graczy w finale, każdy z nich otrzyma 2 000 Złota. Co więcej, każdy uczestnik otrzyma osiągniecie Bohater Społeczności – Złote.

Aby upewnić się, że osiągniemy pożądany poziom aktywności, a gracze nie pojawią się tylko po to, aby zgarnąć nagrody, każdy gracz musi spełnić dwa warunki:

 

  1. Na zakończenie rundy gry musi posiadać przynajmniej 50 000 prestiżu.
  2. Musi być aktywny w finale.

 

Po zakończeniu rundy Złoto zostanie dodane do Waszych kont i możecie je podjąć na dowolnie wybranym przez siebie świecie!

Jeśli doprowadzicie do zawieszenia serwera przed końcem rundy, również otrzymacie nagrody.

 

Widzimy się na miejscu!

 

Wasz Zespół Rail Nation