Szanowni gracze,
Dziękujemy za niezliczone pomysły nowych funkcji! Przeanalizowaliśmy wszystkie sugestie i dodaliśmy kilka do naszej listy. Niektóre z Waszych pomysłów leżały już jako wstępne koncepcje na biurku naszego game designera.
Koniec końców musieliśmy wybrać 5 ulubionych, na które możecie teraz głosować! Wybierzcie swoją ulubioną funkcję, którą zespół Rail Nation zrealizuje w nadchodzących tygodniach! Ankieta będzie otwarta do 25.05.2018.
1. Korzyści z serii produkcyjnych
Każda seria produkcyjna miałaby małą, indywidualną przewagę w jednej z czterech kategorii: prędkości, przyspieszenie, niezawodności lub siły pociągowej (to ostatnie wyłącznie w ostatnich erach, inaczej przewaga byłaby zbyt duża). Gdy jedna seria dawałaby prędkość maksymalną o 3 km/h większą, inna mogłaby mieć niezawodność wyższą o 5% lub dodatkowy punkt przyspieszenia. To oznaczałoby, że odpowiednia zmiana serii produkcyjnej mogłaby decydować o zwycięstwie w konkursie lub jeszcze bardziej powiększyć zyski.
Podziękowania dla: Letnab
2. Konkurs stowarzyszeń
Stowarzyszenia blisko w rankingu walczyłyby między sobą raz na tydzień w konkursie stowarzyszeń. Stowarzyszenie, które w ciągu godziny zdobędzie największe zyski wygrywałoby konkurs i zdobywało główną nagrodę. Stowarzyszenia na niższych pozycjach dostawałyby mniejsze nagrody w zależności od pozycji.
Do nagród mogłyby należeć skrócenie czasu oczekiwania lub przyspieszenie wszystkich pociągów członków stowarzyszenia na jeden dzień.
Podziękowania dla: Hub3rt
3. Widżet atrakcji (tylko w Steam over Europe)
Mógłby powstać widżet atrakcji podobny do tego dla miast. Pozwoliłoby to graczom zobaczyć postęp rozwoju wszystkich podłączonych atrakcji i bezpośrednio je otworzyć albo wyśrodkować na nich mapę. Zawsze podane byłyby informacje o poziomie inwestycji, pasażerów oraz trzech najbardziej wymaganych towarów (wraz z pozycją gracza).
Podziękowania dla: Uvir
4. Przewozy pasażerskie przy pomocy lokomotywy kariery
Ulepszenie lokomotywy kariery dostępne do zbadania, które pozwalałoby jej przewozić także pasażerów. Ulepszenie byłoby dostępne po towarach z szóstej ery i kosztowałoby 3000 punktów technologii. Siła pociągowa przy przewozach pasażerskich wynosiłaby 10 razy siły pociągowej liczonej dla zwykłych wagonów.
Podziękowania dla: Torsten Brehmer
5. Podział laboratorium
Przy ulepszaniu laboratorium gracze mogliby wybrać, czy chcą ulepszyć prędkość badań (np. jeden punkt badań co 70 minut zamiast co 75, za 1 000 000 $) czy powiększyć limit punktów badań (np. 16 punktów zamiast 14, za 500 000 $). Pierwsza opcja byłaby szczególnie korzystna dla graczy, którzy są często w grze, a druga pomagałaby tym, którzy zaglądają raz czy dwa razy dziennie.
Podziękowania dla: Wunsiedl
Pomysły, których nie wybraliśmy do topowej piątki nie znikają na zawsze! Po przeanalizowaniu wiele z nich może trafić na listę pomysłów naszego game designera Bruno.
Czekamy na Wasze głosy!
Zespół Rail Nation