Rail Nation Masters – oto zwycięzcy!

Szanowni gracze,

Rozgrywka finałowa Masters zakończyła się i oto podsumowanie wyników. Wiemy, że była to jazda z przeszkodami i serwer nie był w stanie dostarczyć wyjątkowej rozrywki, jaką planowaliśmy dla Masters. Więcej informacji na ten temat w dalszej części. Zacznijmy od prezentacji zwycięzców!

Petertown to pierwsze miasto, które rozpoczęło wyścig w rozgrywce finałowej i do końca pozostało na pierwszym miejscu. Wygląda na to, że gracze nie robili sobie przerw nawet w nocy. Szczególnie drugiego dnia wyznaczyli sobie nieprawdopodobne tempo. Rocksdale dołączyło do rozgrywki finałowej pół godziny później i na początku skupiło się na przedsiębiorstwach powiązanych z kwarcem. W tym momencie Petertown ukończyło już dostawy swojego pierwszego towaru (węgla) i było w połowie drugiego (środków farmaceutycznych).

Obu miastom udało się obronić pozycję startową do samego końca. Jednak na trzecim miejscu zobaczyliśmy zaciętą walkę. W niektórych momentach 5 różnych miast miało dostarczoną taką samą liczbę towarów. Po około 24 godzinach Oakhill uciekło konkurencji i do końca gry obroniło swoje trzecie miejsce. Było to nieprawdopodobne osiągnięcie dla miasta, które dołączyło do rozgrywki finałowej na dziewiątym miejscu.

GistWarGeneral jest zwycięzcą w rankingu indywidualnych graczy, przed graczami Nidayus i rompec. Cała trójka obroniła swoje pozycje w czasie rozgrywki finałowej. Dalej w rankingu było więcej zamieszania.Gracze II Alex II, Антон Кидман, Coach CB i Dimka Diamond zdobyli miejsce wśród 20 najlepszych dopiero w trakcie rozgrywki finałowej, zdobywając tym samym nagrody. Niestety oznaczało to, że gracze Canada 19, SwenMV, Mityxa i Sev01 byli blisko, ale już poza 20 najlepszymi.

W przeciwieństwie do rankingu pojedynczych graczy, czołówka rankingu stowarzyszeń była miejscem większych zmian w trakcie rozgrywki finałowej. ELPIDA™ utrzymało się na pierwszej pozycji. Пожарные Мульты awansowało na drugie miejsce z trzeciego,  Karfagen™ również poprawiło wynik o jedno miejsce. W wyniku tego stowarzyszenie THE PLAYERS o włos ominęło miejsce wśród trzech najlepszych w rankingu.

Gratulacje dla zwycięzców!

Kilka uwag na koniec…

Niestety nie udało nam się uczynić z Rail Nation Masters tak niesamowitego wydarzenia, jak sobie wymarzyliśmy. W ciągu rundy gry natrafiliśmy na trudności techniczne, których – pomimo szeregu podjętych przez nas działań i dołożenia więcej sprzętu niż na innych serwerach – nie zdołaliśmy naprawić w stopniu, jaki pozwoliłby rozwinąć się Masters tak, jak chcieliśmy.

Największe utrudnienia były spowodowane wysokim obciążeniem serwerów. W Rail Nation Masters zarejestrowało się ponad 17000 graczy z całego świata, a ponad 10000 z nich aktywnie uczestniczyło w grze. Co prawda zdarzają nam się niekiedy serwery z podobną liczbą rejestracji, ale aktywność na nich jest zdecydowanie mniejsza. Kluczowym czynnikiem była tu właśnie wysoka aktywność.

System czasu rzeczywistego (RTS, od real-time system) oblicza wszystkie działania dokonywane przez graczy w tle gry w czasie rzeczywistym. Im więcej działań na serwerze, tym większe obciążenie tego systemu. Na Masters regularnie widzieliśmy między 900 a 1100 graczy online w tym samym czasie. Dla porównania, na bardzo aktywnym zwykłym serwerze ta liczba jest blisko 400.

Musimy teraz przyznać, że RTS nie był zaprojektowany z myślą o tak dużej liczbie graczy i idącą za tym aktywnością.

Z jednej strony jesteśmy oczywiście zachwyceni tym, że udało nam się przekonać tak wielu z Was do gry w Rail Nation Masters. Jednak z drugiej strony, czujemy się bardzo zawiedzeni widząc, że Wasza radość z gry została w duży sposób zaburzona przez stan serwera.

Z tego powodu zdecydowaliśmy się przyznać następnującą rekompensatę:

  • 25 losów na loterię dla każdego z uczestników Masters
  • Dodatkowo wszyscy gracze otrzymają ponownie 25% całego Złota, jakie kupili w trakcie tej rundy gry Masters.

Darmowe losy na loterię zostaną do Was wysłane przez e-mail, będą miały formę kodu bonusowego. Taki kod można wykorzystać tylko raz. Wkrótce będziecie mogli przenieść Złoto na dowolnie wybrany serwer przy pomocy funkcji przenoszenia Złota.

Wyślemy te e-maile 26.03.2018. Zwróćcie uwagę, że aby móc je otrzymać, musicie mieć aktywowaną subskrypcję biuletynu w opcjach w grze bądź w ustawieniach kariery.

Zarówno dla Was, jak i dla nas, była to pierwsza runda Rail Nation Masters i dzięki niej możemy się wiele nauczyć. W najbliższych dniach zbierzemy się, aby dokładnie przeanalizować ostatnie 1,5 miesiąca i upewnić się, że następnym razem uda nam się zapewnić Wam o wiele lepsze doświadczenia z gry. Mamy nadzieję, że mimo wszystko czerpaliście z gry radość i cieszymy się, że pomimo trudności tak wielu graczy zostało z nami do końca!

Życzymy Wam dużo dobrej zabawy i bezpiecznych podróży,
Wasz Zespół Rail Nation